Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Şubat 2011 Salı

''3 yanlış 1 doğruyu götürüyor''

      Yalan; aslında hayatımızın vazgeçilmezi denilebilir aslında. Geçmişte yalan söylemek kötü bir şey miş. Ama sadece geçmişte. Evet yalan kötü bir şey. Ama ''İnsanlar neden yalan söylüyor?'' bunu araştıran var mı? Neden hep kötü olanlar insanların gözüne batıyor ama kimse sebeplerini tartışmıyor.
  
     Bir kaçış yolu olarak ta nitelendirilebilir aslında. ''İnsanlar yalan söylemek zorundadır!'' evet bu kulağa hoş gelmiyor Ama bu gerçek.Bu doğru bunu kim inkar edebilir ki? Edemezler! Yalan söylemeyi seviyorum aslında. Gerçeği kim ne yapsın? İlişkide güven çok önemlidir diye zırvalar lar. Oysa bilmezler ki karşısındaki kişi gözünün içine baka baka yalanları söylüyor..

    Bana diyeceksiniz ''sen çok mu yalan söyledin? yada Sana çok mu yalan söylediler? Evet! Hem çok yalan söyledim , Hem çok yalan söylediler bu doğanın kanunu. İnkar edebilirsiniz ama bu böyle.Biraz fazla gerçekçiyim belki ama sadece doğruları söylüyorum.

    Çevrenizde o masallardan çıkma o saf ve temiz insanlar yok etrafımızda. İnsanlar kalbiyle sevmiyor artık. Ürerken de severken de aynı organlarını kullanıyor bu zamanda. İşte gerçeğimiz bu.

    Aslında artık çok garipsemiyorum. Kim doğru ki? Ya da kim doğruları söylüyor ? Yalan laflar , yalan insanlar... Ya doğrular? Hiç mi yok? Evet var ama o kadar küçük sessizler ki onlarda yalanların arasında sönüp gidiyor.

    Kısacası 3 yanlış 1 doğruyu götürüyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder