Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

9 Şubat 2011 Çarşamba

Ben içinde bir ''ben'' daha...


    Yalnızlık ne kadar göreceli bir kavramdır aslında. Çevrende o kadar çok kişi vardır ki. Konuşacak paylaşacak yüzlerce insan vardır. Evet ama hala yalnızsınız dır. Bakarsınız çevrenize yüzünüzü güldürecek bir tek bile insan yoktur. Hep sahte gülümsemeler ,yüksek sesle küstahça kahkahalar.

     Yürüyorsun başın dik, Gözler kısık kendine öz güvenin tam. Herkes seni konuşuyor evet güçlüsün. Ama sadece diyorlar. Kim bilebilir ki? Aslında o adar yalnız sın ki. Aile'ne ne demeli? Asla takdir etmek yok! En ufak hataların bu kadar batarken güzel başarıların asla yerleri yok hayatında. Bunları söyleyecek kadar kelime hazneleri geniş değil mi? Belki bir teşekkür yeter ya da ödüllendirme diye asla düşünmezler.

     İyi notlar getirirsin. Evet günün gözdesi sensin. Ya sonrası? Acaba biliyorlar mı? Hangi dersten düşük aldığını. Onlar için önemli olan tek şey kaç aldığın dır. Eksiklerin önemli değildir. Evet sana söylüyorum . Hiçbir şekilde ailesine yaramayan evet sen!

    Daha çok hırslanırsın gün geçtikçe. Sadece biraz daha çabuk kurtulmak için. Bir dakika bile olsa az görebilmek için. Evet şimdi yüzünüzde garip bir ifade ve yazdıklarımı hoş bulmuyorsunuz. Ben ailemden bahsediyorum.Asla gurur duymayan duymayacak olan!

    Tek ailen değildir ki seni yalnız bırakan. Herkestir aslında. Bir kaç dostun dışında. Herkes yüzüme gülüyor. Arkamdan konuşuyorlar. Belkide bilmiyorum sanıyorlar. Evet biliyorum. Tek söyleyeceğim gülüyorum geçiyorum. Aslında benliğimin içinde bir ben olduğunu keşfettim. Yalnız kaldığımda yeni bir arkadaşım var her zaman kayıtsız şartsız güvenebileceğim kişi iste o 'ben''im.

     Evet yavaş yavaş şizofren olduğumu düşüneceksiniz. Kendimle konuşuyor ,Kendimle dertleşiyorum. İşte artık bu durumdayız. Sadece ben değilim aslında. Bunu kabullenen sadece benim. Evet bu haldeyiz. Ne dost? Ne arkadaş? Ne aile? Hepimiz yalnızız kabullenin bunu. Siz varsanız sizin güvenebileceğiniz bir tek ''siz'' varsınızdır.

     Ve şimdi yine bir kahkaha patlatıyorum yalnızlığıma....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder