Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Şubat 2011 Salı

''Ben Meleğimi Kaybettim''

    
     Öyle bir hale gelmişiz ki senle senin ismin söylendiğinde benim ismim söylenirdi arkandan hep sevgili. Sabahları senle kalkardım adeta. Güneşten kamaşan gözlerim senin hayalinle açılıyordu . Herşeyi  senle yapıyor gibiyim. Gözümün önünde hep sen varsın sanki. Herkes ''sen''leşmiş biraz . Sen benim ''Meleğim'' olmuşsun. Hep omzumda gezdirdiğim her zaman varlığını hissettiğim bir melek. Aslında film gibiydi her şey. Sen ve Ben . Işık bizim üzerimizde geriye kalan yerler kıskanç bakışlı insanlarla dolu. Aşık mıydım? Hayır olamazdı ben kendimden başkasına aşık olamazdım. Kendimden başkasını sevemezdim.

     Sen bana ne yaptın? Neden gözlerim kör oldu bu kadar ? Neden sadece senden başkasını göremiyorum? Evet artık kesinlikle karar verdim sen bir melektin. Belki kanatların yoktu. Yada o kafandaki halka dan her neyse! Ama herkes bilmiyordu bilemezdi senin melek olduğunu. Göremezlerdi ki. Sen benim Meleğim din. Şimdilerde bana şeytanlaştın diyorlar. Cevap bile vermiyorum. Aslında cevabı biliyorum. ''BEN MELEĞİMİ KAYBETTİM'' 

     Evet! Ellerimin arasından kayıp gitmişti. Herkese böyle demeye başladım. Yada bu yalana kendimi  de inandırıyor dum. Ellerimin arasından uçup gitmedin. Elimin tersiyle ittim. Ve bu hatayı her yere baktığımda görüyorum. Teker teker çarpıyor. Teker teker acıtıyor canımı. Ve şimdi pişmanım..

     Pişmanlık neye yarar; Gururunu ayaklar altına almaya yarar. Yeni yeni kabuk bağlayan yaralarının tekrar açılmasına yarar. Acı vermeye yarar...

     Hayatımı kaybetmişim aslında ben, yaşama zevkimi mi demeliyim? Onsuz zevk alamıyorsam hayattan evet ben hayatımı kaybettim. BEN MELEĞİMİ KAYBETTİM

6 yorum:

  1. Bunu okuyunca çok çok geçmişe gittim, senli yaşlarıma..
    Tebrik ediyorum gayet başarılısın..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Keşke benim gibi sonu güzel bitmese de böyle duygular hissedebilse diyorum bazen içimden :)

    YanıtlaSil
  3. Şuan içinde bulunduğumu durumu anlatmışsın sanki. Bende şeytanımı kaybettim...

    YanıtlaSil
  4. Hep ''Kaybettik''. Ben meleğimi kaybettikten sonra şeytan oldum. Sen şeytanı kaybettkten sonra melek oldunmu ?

    YanıtlaSil
  5. Ben o beni bulmadan önce bi melektim o beni şeytanlaştırmya çalısada hap melek olarak kaldım ve hala bi meleğim:)

    YanıtlaSil
  6. Bende bir miminiz var.. İlk miminiz hayırlı olasun:)))

    YanıtlaSil