Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Şubat 2011 Salı

Bu Bir Hastalık ''Doyumsuzluk''

     Evet doymuyoruz. Hiçbir şeye aşk'a para'ya seks'e. Hep daha fazlası, daha güzeli, hatta en güzeli. Aslında düşününce saçma geliyor yada sonunda hep pişmanlık getiriyor. Bu bir Hastalık '' Doyumsuzluk''..

     Açık konuşmak gerekirse bende o hastalığa yakalandım sanırım. Neden insanlar elinde ki ile yetinmeyi bilmez ki? Aşk ta böyle aslında. Hep daha fazlasını istemek, mutluyken mutsuzluğa yol açan güçlü bir tutku aslında. Hani derler ya ''İnsan elindekinin kıymetini kaybedince anlarmış'' evet bu doğru. Ama bunu kaybetmeyen insana anlatamazsınız. Nasıl olsa avucunun içinde her şey. Ben mi ? Ben bir zamanlar bana ait olan bir kalbe bile doymadım. Belkide çoğu insanın istediği bu. Aşık olmak. Yada olunmak mu demeliyiz? Evet bana aşıktı. Ben ise ne yaptım? Daha güzelini aradım, daha yenisini, ..

     Belkide insanların tek hatası Aşk'ın bir duygu olduğunu unutmasıdır. Kalbin eskisi yenisi olmadığını anlamamasıdır. Sırf bu yüzden kırılan kalpler biten ilişkiler etrafımda o kadar çok var ki. Ne geldiyse başınıza doyumsuzluk yüzünden gelmedi mi? Geçmişinize bir bakın ve bana hak vereceksiniz.

     İnsanlar belirli ve yüksek yerlere gelmek için elbet doyumsuz olacaklardır. Eğer olmazlarsa zaten yükselemezler. Ama bunu hırs boyutuna getirmemektir önemli olan. Şu dünya üzerindeki en faydalı bir yandan da en zararlı olan şey ''Hırs'' olmalı. İnsanın gözü döner ilk başta kaybetme korkusu sonra daha fazlası.

     Bu iki tehlikeli silah birleştiğinde ise korkmanın zamanı gelmiştir. Çünkü doyumsuz ve hırslı bir insanın yapamayacağı hiçbir şey yoktur.En iyisi o olduğunu zanneder. Bu yüzden kimse onun için yeterli değildir. Gereğinden fazla kriter aramaya başlarlar. İşte bu insan mutsuz olmaya mahkumdur..

     Evet bende o pişman olanlardanım. Yada mutsuzluğa mahkumlardan mı demeliyim? Geri dönüp baktığımda hayal ve kalp kırıklıkları. İnsan geri bir adım bile atamaz ayağına batar diye bu kırıklar. Anlayacağınız geçmiş aklınızda doyumsuzlukların cezasını çekerek ilerliyor insanlar. Ve son olarak insanların kişilikleri ölüyor ölmeye devam ediyor. Hepimizin başı sağolsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder