Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Şubat 2011 Pazar

Sensiz Sevgililer Günü


İlk sevgililer günüm aslında bu benim. Sevgiyi aşkı tattığımdan beri sevgisiz geçen ilk sevgililer günüm. Her yerde kalpler parfümler ayıcıklar. Her taraf ışıl ışıl. Ve ben onsuz'um. Onsuz olduğum gibi o ''ben''siz değil. Onun sevgilim diyebildiği kalbini verebildiği biri bile var. İşte aslında sevgilisi olmayanlardan daha kötü halde olanlar. Sevdiğin sevdiğiyle el ele. Senin elin boş. Hep o hediyeler alan, hediyeler aldığın romantik buluşma ayarladığın o kız yok. Senin ''Aşk''ın yok. Evet ben yalnızım.Ve üzülmüyorum. Üzüldüğüm tek şey onun yalnız olmaması. Onu bugün hep özlediğimden biraz daha özleyeceğim. Biraz daha hasret duyacağım. Eski albümlere bakıp biraz daha ah çekeceğim. Biraz daha hatırlayacağım seni sevgili.Biraz daha seveceğim seni. Şimdi kimlesin? nerdesin? bilmiyorum. Ama ben seninleyim sevgili. Sen şimdi sevgiline sarılırken ben bir kez daha içiyorum şerefine.
Ve şimdi ayrı geçirdiğimiz ilk sevgililer günü kutlu olsun sevdiğim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder